Uryddige forhold og fragmenter av avrivning.

7 Mar

Maylene And The Sons Of Disaster – Plenty Strong and Plenty Wrong

Tidlig i januar ble jeg skadet i ankelen. Trodde først at det kunne være brudd, men fikk det avkreftet på røntgen. Det de derimot hadde glemt å opplyse om, var funn av uryddige forhold i ankelen. Det de mente var fragmenter av avrivning i leddbånd, muligheter for noe brist. Så for en uke siden var jeg hos legekontoret, nok en gang ikke min fastlege, og ble henvist til røntgen, uten noe som helst undersøkelse. Fastleger er faen meg en gjeng overbetalte kontorrotter.

Lonnie Brooks – Don’t Take Advantage Of Me

Nok en gang, inget funn. Sikkert muligens det samme. Så treningen for tiden består i gåturer. Å jogge er for stor belastning på ankelen, og det andre alternativet er trening i basseng, noe som er vel for kostbart for en stakkars student. Men jeg fortviler ei. For på disse gåturene kan jeg høre på Radioresepsjonen som er back on track på radio.

Fu Manchu – Mongoose

Det samme er jeg, Håvard Hedde, den babyblå bloggeren. Må si at jeg humret litt når jeg så Trygdekontoret med Linniiie eller hva faen hun overpositive bloggeren kaller. Hun som ble årets blogger visstnok. Like pålitelig som at Maria Amelie ble årets nordmann. Hvertfall, hun ble jo pwnd og eid av Svein Østvik, kjendisen og hunken fra Charterfeber på TV3. Ekke den fyren rå, så vet ikke jeg.

Leave a Reply

