Dilemma: Pissatrengt eller dritatrengt.

24 Mar

Være kronisk pissatrengt eller kronisk dritatrengt resten av livet?

Mitt favoritt radioprgram opererer ofte med dilemma. Derfor skal jeg i dette innlegget være en smule og bittelitt copycat, rett og slett fordi jeg syns dette dilemmaet jeg kom opp med er pøkings awesomw. Enten være kronisk pissatrengt eller kronisk dritatrengt resten av livet. Det vil si at man skal gå med denne følelsen hele tiden.

Jeg hater å være pissatrengt, du vet den følelsen av å hoppe i gangen og vri føttene. Man bare håper på at man treffer doskåla med åpningsstrålen. Noe man sjelden gjør. Det er derfor man gjerne ser noen golden drops på gulvet ved siden av toalettet. Jeg på min side er utrolig unik, så jeg tørker opp etter meg. Faen eller at min urin skal ligge til pest og plage for nestemann eller nestekvinne.

Men følelsen av å være dritatrengt er også ille. Det å kjenne kabelen presse på. Men på en annen side er det også et fnugg av nytelse, og ikke i nærheten av like ille som å være pissatrengt. Vrenge og vri. Men så er det dette med å ha en av disse følelsene konstant. Som dritatrengt blir man gjerne stillesittende, mens man som pissatrengt får en hel del mosjon. Derfor går dilemmaet over i en ny dose. Være stillesittende, gjerne i en stressless fra Ekornes, eller alltid være på farten som en annen Ad/HD-fantast. Pluss at man lettere får sove om man er dritatrengt. Derfor heller jeg mot det, for liker en god natts søvn. For hadde blitt gal av hele dager med aktivitet uten mulighet til å sove jeg.

Kronisk dritatrengt resten av livet er derfor mitt valg.



3 Responses to “Dilemma: Pissatrengt eller dritatrengt.”

  1. Kari Kanari March 26, 2011 at 1:08 pm #

    Jeg ville definitivt valgt kronisk dritatrengt!

  2. Kesia March 27, 2011 at 8:25 pm #

    hahaha du er ikke riktig klok!

Leave a Reply

