Archive | 4:23 pm

Et godt nyttår og et godt nytt år

1 Jan

Par år tilbake begynte jeg å skrive på en bloggserie. Det ble bare med de fire korte novellene jeg la ut igår. Målet av å eksperimentere med flere måter å skrive en novelle på, og at alle novellene skulle være knytt til hverandre. Videre skulle det være omtrent 400 ord på hver novelle, som en begrensning. Selv er jeg mest fornøyd med novelle 4, ironisk den som har hatt færrest lesere. Må sies at jeg har liten erfaring med å skrive slike tekster, og det er derfor spennende å utfordre seg selv til å eksperimentere på denne måten. For talentet finnes.

1. Derfor lurer jeg på om du synes jeg skal fortsette denne novelle-serien? Noen tilbakemeldinger? Er bare å trykke på “Novelleserie” under kategorier for å komme til de fire novellene som foreløpig er lagt ut.


Folk er herlige. Utrolig mange som ønsker andre et godt nyttår, og ikke et godt nytt år. Setter pris på at folk vil jeg skal ha det jævlig bra i overgangen fra et år til et annet, men jeg setter heller mer pris på de som ønsker meg et godt nytt år. For da har de ønsket meg lykke, hell og alle fantastiske herligheter i hele 365 dager. Alle vet at man har større sjanse for å vinne om man kjøper 365 Flax-lodd, i stedet for et. Så om jeg har en jævla bra dag den 2.januar, så er det ikke du som ønsket meg et godt nyttår sin ære, det er de få andre. Touche, right in your face douchebag.

Så jeg ønsker dere alle et godt nytt år, siden jeg er for sein til å ønske dere et godt nyttår i tillegg. Faen ta meg selv, alltid litt i tregeste laget. Træg? Jeg? Har jeg ikke sett. Tross alt trønder og best i alt.